Naar Thailand - Reisverslag uit Ban Bang Niang, Thailand van tijn werven - WaarBenJij.nu Naar Thailand - Reisverslag uit Ban Bang Niang, Thailand van tijn werven - WaarBenJij.nu

Naar Thailand

Blijf op de hoogte en volg tijn

14 Januari 2014 | Thailand, Ban Bang Niang

We gingen gisteren naar Thailand en we hebben twee keer moeten overstappen. Een keer op Istanbul - leuk, we zijn met een taxi de stad in gereden en hebben de Blue Mosque gezien en nu zitten we op het vliegveld van Kuala Lumpur.

Wij hadden een klein tv'tje op onze stoel en hebben geslapen. We gaan een rondreis maken door Thailand, maar eerst lekker naar een hotelletje met zwembad! Afgelopen dagen heb ik mijn theorie voor mijn duikexamen en in Thailand ga ik nog in de praktijk mijn examen doe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tijn

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13102

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 September 2014

Een half jaar naar Noord-Cyprus

Landen bezocht: