School - Reisverslag uit Lapithos, Cyprus van tijn werven - WaarBenJij.nu School - Reisverslag uit Lapithos, Cyprus van tijn werven - WaarBenJij.nu

School

Blijf op de hoogte en volg tijn

20 Februari 2014 | Cyprus, Lapithos

Ik ben al twee dagen naar school geweest in Cyprus, ik zit op Necat British College. De eerste dag was heel erg eng en niet leuk. Ik moest meteen alles in het Engels doen, de eerste dag was maar 35% leuk.

De tweede dag was toch wel wat leuker en wat makkelijker, ik kreeg ook wat vrienden: Ilia uit Rusland en Jack uit Engeland. Jack zit bij mij in het Engelse groepje en Ilia zit naast me in mijn klas en ook bij Turkse les.

De derde dag - potverdorie - was ik ziek, dat was heel vervelend. Ik heb de halve dag in bed gelegen.

Ook heb ik elke dag huiswerk mee gekregen. De eerste dag meteen een heel hoofdstuk Engels, waarbij ik ook nog een opstel in het Engels moest schrijven! De tweede dag ook Engels en de dag dat ik ziek was, heeft m'n vader rekensommen voor me mee gekregen.

Ik heb vandaag ook nog de poster ingelijst die ik van Max Hoppezak heb gekregen - ik vind hem heel erg mooi! Herinneringen aan m'n vrienden en aan al de dingen die ik met Max heb beleefd. Heel erg bedankt Max, Roos, Adrienne en Andre, ik vind hem heel mooi!

  • 20 Februari 2014 - 17:48

    Jenine Timmers:

    Dat klinkt spannend Tijn, dat wennen aan een nieuwe school en vrienden maken. Eigenlijk zou je een kruisje op de kalender moeten zetten bij 17 maart. Dan zit je precies een maand op school en je zult zien dat je dan al super gewend bent aan je nieuwe omgeving. En als ik ongelijk heb, dan mag je me in mei met kleren en al in het zwembad gooien....:)

  • 20 Februari 2014 - 19:40

    Tammy:

    Wat erg spannend allemaal. Ja, ook een beetje eng, maar ik heb het al meegemaakt met Sophie en Max, sneller dan je zou verwachten heb je een hoop vrienden en praat je net zo snel als de anderen. Foutjes maken hoort erbij, moet maar durven en lachen en vragen als je iets niet begrijpt. Wij zijn trots op je!! Tammy & Co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tijn

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 13129

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 01 September 2014

Een half jaar naar Noord-Cyprus

Landen bezocht: