We zijn er! - Reisverslag uit Lapithos, Cyprus van tijn werven - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Lapithos, Cyprus van tijn werven - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg tijn

07 Januari 2014 | Cyprus, Lapithos

Wij gaan met de hele familie naar Noord-Cyprus voor een half jaar. Ik vind het best leuk maar tegelijkertijd ook niet. Niet leuk: omdat ik al mijn vrienden ga missen. Wel leuk: omdat ik daar dan andere vrienden maak en als ik dan weer eens terug kom heb ik hier wel vrienden. Ik ga er een leuke tijd van maken hoop ik.

Vandaag is de eerste dag: we zijn gisteravond aangekomen en hebben nu ontbeten. De zon schijnt! We hebben net hele gave klompsloffen van kantoor gekregen - leuk!

• 07 Januari 2014 - 10:45

Linda:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de sloffen in de smaak vallen. Heel veel plezier en geniet eerst nog even van de vakantie! Dikke kus, Lin

• 07 Januari 2014 - 12:21

Jenine Timmers:

Heel leuk om te lezen Tijn! Verheug me nu al op je volgende verslag! Liefs, Jenine

• 09 Januari 2014 - 21:50

De Hopjes:

Gaaf dat jullie het nu al leuk hebben. Zelfs met Hollandse sloffen aan is Cyprus cool.
    Max heeft nog geen skype op nieuwe tablet maar is in de maak.

Groetjes en we volgen jullie verslagen op de voet.