Nationaal Park - Reisverslag uit Ban Bang Pru, Thailand van tijn werven - WaarBenJij.nu Nationaal Park - Reisverslag uit Ban Bang Pru, Thailand van tijn werven - WaarBenJij.nu

Nationaal Park

Blijf op de hoogte en volg tijn

18 Januari 2014 | Thailand, Ban Bang Pru

We zijn vandaag in een nationaal park van Thailand, Khao Sok. We hebben gisteravond een nachtwandeling gemaakt door de jungle. Toen heb ik muisberen, enorme vleermuizen en een wandelende tak gezien.

Vandaag deden we drie dingen. Als eerste gingen we een lange wandeling maken. Daar zagen we aapjes op de weg, dat was echt vet cool. We hebben ook een hagedis gezien en ook nog een vogelspin.

Als tweede gingen we op olifanten rijden. Op de terugweg mocht ik op de nek van de olifant zitten! Tijdens de rit zag ik nog een slang.

We hebben nog veel meer slangen gezien, toen we in kano's over de rivier gingen, ze lagen te slapen in de bomen boven de rivier, vlak boven onze kano's! Vet! Ik heb ook nog gezwommen in de rivier.

We gaan nu naar een onbewoond eilandje, waar geen internet is.

• 18 Januari 2014 - 05:52

Lin:

Supervet!!!!!! Xx

• 18 Januari 2014 - 10:07

Jenine:

Wat een leuke avonturen Tijn! Heerlijk om je verslagen te lezen. Ben benieuwd hoe het op het onbewoonde eiland was!

• 18 Januari 2014 - 10:41

Fries:

Heel gaaf Tijn. Neem je voor mij een slang mee?

• 20 Januari 2014 - 13:00

Tijn:

Heel erg bedankt voor jou geen slang

• 21 Januari 2014 - 08:14

De Hopjes:

Hoi Tijn, van harte gefeliciteerd met je 11de verjaardag. Wat beleef jij een vette avonturen zeg. Dat vergeet je nooit meer. Een verjaardag in de jungle of op een onbewoond eiland. Dat kan niemand van ons zeggen hoor. Geniet nog van alles en proost op jouw verjaardag vanuit een koud en nat Leiden.

Maak maar veel mooie foto's. Die olifant vind Roos echt te gek.

Max, Roos, Andre en Adrienne

• 22 Januari 2014 - 10:22

Marc:

Hallo Tijn,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie foto van jou en Darre op de olifant.
    Doe je wel voorzichtig daarin Thailand - het rommelt er wel veel. Blijf maar lekker op het strand.
    Ik kijk uit naar je volgende reisverslag. Groetjes aan iedereen.
    Marc.

• 24 Januari 2014 - 19:15

Beer:

Hè Tijn vet leuk maar app me terug hè ike bye